Service & Contact

Webcare
Gratis
Van maandag tot en met vrijdag
9:00 tot 21:00 uur
Gemiddeld binnen 2 uur reactie
 
 
Via Facebook
Email
Gratis
24 uur per dag, 7 dagen per week
 
Gemiddeld binnen 2 werkdagen reactie
 
Stuur ons een mail
Telefoon
€ 0,30 per minuut 
Van maandag tot en met vrijdag
10:00 tot 18:00 uur
Gemiddeld minder dan 2 minuten wachttijd
 
Bel 070 344 100

De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden)

Wanneer krijg ik mijn pakketje?

Als je jouw bestelling voor 20:00 uur plaatst op onze website, dan streven we ernaar deze dezelfde avond nog te versturen. Je krijgt per e-mail een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je een track&trace. Daarmee kun je het pakket volgen. Als de verzending zonder problemen verloopt, mag je jouw pakket de volgende werkdag verwachten. Klik hier op de link voor het schema.
Er is een uitzondering:
Is het je eerste bestelling? Dan kan het iets langer duren voordat je pakketje verstuurd wordt. Jouw gegevens worden dan altijd extra gecontroleerd. Bestel je in het weekend, houd dan rekening met de leverdagen van Bpost.

Als je niet thuis bent op het aflevermoment, dan wordt het pakket afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
 

Help, het past niet! Mag ik het terugsturen?

Via Bpost kun je jouw artikelen naar ons terugsturen. Hoe? Doe je retourartikel(en) samen met het retourformulier in de verzenddoos. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. Daarop kun je aangeven wat je terugstuurt en waarom. Een omruiling in een andere maat of kleur kun je ook op dit formulier noteren bij 'Mijn nieuwe bestelling is'. De artikelen mag je in de originele verzenddoos of een doos naar keuze versturen. Jouw retourzending mag je voldoende gefrankeerd aanbieden bij Bpost:

Ter attentie van:

PPO
2099 Antwerpen X

Van Bpost krijg je een retourbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen. Wat je mag retourneren, lees je hier. Je hebt overigens altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link.
 

Ik heb een bestelling (deels) teruggestuurd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als we jouw retourzending hebben verwerkt, krijg je een retourbevestiging. Vervolgens doen wij ons best om het bedrag binnen twee weken terug te storten. Heb je bij levering betaald (rembours) of via Bancontact/Mister Cash? Dan kan het iets langer duren, omdat we je bankrekeningnummer niet in ons systeem hebben. Deze kun je zelf aan ons doorgeven via Facebook, telefoon of email (zie hierboven).
 

Hoe plaats ik een bestelling op Pabo.be?

Een bestelling plaatsen op onze website is erg gemakkelijk. Je logt in op je online account via ‘Inloggen’. Heb je nog geen account, dan kun je dit hier aanmaken. Bij de verschillende rubrieken, bijvoorbeeld ‘Lingerie’, ‘Toys’ of ‘Home&Living’, vind je ons assortiment. Plaats het product dat je wilt kopen in de winkelmand. Klik op de winkelmand om jouw bestelling te controleren.

Heb je een actie-, kortings- of vouchercode? Dan kun je deze onderaan in de winkelmand toevoegen. Ben je tevreden? Klik dan op ‘Bestellen’. Controleer je adresgegevens goed en bevestig dit. In de laatste fase kun je de betaalmethode kiezen die jouw voorkeur heeft. Is de betaling succesvol? Dan krijg je een orderbevestiging en daarmee is de bestelling geplaatst.
 

Mijn artikel is defect. Wat nu?

Heb je een defect artikel? Dan is de kans groot dat je recht hebt op garantie. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice om dit defect door te geven (zie hierboven). Vervolgens wordt aan je doorgegeven wat de vervolgstappen zijn.